Блоги TrainPhoto

30 років Незалежності України скрізь призму залізничного транспорту

24.08, 09:05  ·  Новости дорог
Шановні друзі, колеги та користувачі сайту! Команда нашого сайту вітає всіх користувачів з Днём Незалежності України!
 
Сьогодні ми хочемо познайомити Вас з історією залізниць Незалежної України, яка всі 30 років слугує для країни потужним локомотивом розвитку та прогресу. 30 років залізниця щоденно перевозить тисячі пасажирів да тисячі тон вантажу єднаючи всі регіони нашої Держави.
 
Звісно, ці 30 років не минули безслідно, тому ми спробуємо виділити найбільш важливі події в історії Українських залізниць протягом 30 років незалежності.
 
Варто розуміти, при проголошенні Незалежності до Укрзалізниці відійшов весь рухомий склад, що належав до залізниць УРСР.
Радянські схеми фарбування, надходження до депо ще нового рухомого складу, значний спад обсягу перевезень та зникнення таких серій, як 2ТЕ10Л, 2ТЕ121 та інші.
 

Розробки ЛТЗ, які так і не побачили "світ"
 

Через значний спад вантажообігу залізниць, списувалася велика кількість робочої техніки
 

Електровози ВЛ82м, ще з "зірками"
 

Тепловоз 2ТЕ10л, який був списаний вже в 90-их
 

Навіть важко сказати, що фото зроблене якихось 26 років тому...

Більше цікавих фото за посиланням.
 
Після цього почалася "золота" ера залізниці - період правління Г. Кірпи.
Поява швидкісних поїздів "столичний експрес", розробка нових моделей локомотивів, модернізація існуючих серій локомотивів, значні роботи з модернізації інфраструктури, масштабні реконструкції вокзалів, електрифікація. Період "розквіту" Укрзалізниці.
Сказати, що залізниця змінилася - просто промовчати.
Окрім цього, відмінним для цього періоду є те, що частина рухомого складу була закріплена за певними оборотними депо, локомотивними бригадами та мали відмінні схеми фарбування, покращені умови для роботи локомотивних бригад.
 

Одеська залізниця завжди була Батьківщиною цікавих варіацій фарбувань рухомого складу
 

Важко здогадатись, але раніше тепловози ТЕП70 Південної залізниці виглядали зовсім інакше
 

Електровози ЧС4 ще в "класичному" кузові
 

А раніше електропоїзди депо Фастів навіть мали імена...
 

В 1999 році електровозу ЧС4 було проведено КРП з заміною кузова. Цей рік і є стартом експлуатації серії ЧС4КВР на залізницях України. На фото електровоз пофарбовано для роботи з поїздом Київ - Краків
 

Виставки рухомого складу для цих років - звичне явище
 

В кінці 2002 року було побудовано електровоз ДС3, який планувався як заміна електровозам серії ЧС. Випущено 18 одиниць
 

В 1995 році випущено електровоз ДЕ1, який планувався як заміна електровозам ВЛ8. Випущено 40 одиниць.

Окрім цього, було розпочато випуск електровозів ВЛ40у, електропоїздів ЕПЛ9т та ЕПЛ2т, дизель-поїздів ДЕЛ-02, ДПЛ. Більше фотографій за посиланням
 
Ще один великий та значущий етап в історії залізниць України - чемпіонат Євро 2012. В рамках підготовки до цієї події було проведено масштабні реконструкції головних залізничних магістралей та закуплено 10 швидкісних поїздів HRCS2 та 2 електропоїзди EJ675 "Skoda"
 
Паралельно з цим велася розробка вітчизняного швидкісного електропоїзда Екр1 "Тарпан". Таких електропоїздів в парку Укрзалізниці - 2.
 

Ще зовсім новенький "Хюндай" проходить обкатку
 

Ще зовсім новенький ЕКр1, позначений як "Опытный"
 

Перші "кроки" електропоїзда Шкода на Південній залізниці.

Окрім цього, в кінці 2018 було запущено проект "Kyiv Boryspil Express", який поєднав Центральний залізничний вокзал та Аеропорт Бориспіль. На маршрут вийшли рейкові автобуси PESA 620М. Але, певний час на маршруті працював дизель-поїзд Крюківсього заводу ДПКр3-001.
 

Рейковий автобус 620М прямує до Аеропорту Бориспіль
 

Дизель-поїзд Крюківсього заводу ДПКр3-001 за маршрутом "Kyiv Boryspil Express"

Друзі, ми хотіли б зібрати повну картину історії залізниць України за часи Незалежності, тому Ви можете додавати сторінки історії в коментарі з прикладами фото, або викладати на сайт свої фото та розповідати про цінність історичного періоду, який зображено на знімку.
Давайте творити історію разом!

Комментарии (2)

Спасибо Богдан. Отличный материал, почитал с удовольствием. Я бы еще выделил поступление поездов ЭД, сорвавшуюся поставку 2ЕС10 Святогор, грузы под ВЛ8М в Карпатах, поступление ТЭ33АС и начало окупации в 2014-м, благо фотки сих мероприятий есть. Еще бы подобный материал не только по ПС, а по линиям, где какие построены, электрифицированы.
Дякую Богдане за репортаж!
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила