Комментарии, написанные пользователем instructor

Отобразить все комментарии  ·  Отобразить только новые комментарии
Фото: 326
А замість зірки член чому не нанесли? (вибачте за відкритість, но інакше не можливо висловитись!!!)
Фото: 326
Це під'їздна колія контейнерного відділення. Максим внеси прваку.
Фото: 326
Це вагон від ДР1А-331 який був пошкоджений при зіткненні з локомотивом в депо декілька років тому.
Фото: 326
***** машиніст!!! Хоч би трішки повагу мав до інших!!!
Фото: 326
Ходять слухи, що на дільниці Тернопіль - Чернівці планують закріпити ДПКР, бо PESA на таких крути підйомах має слабувату потужність. Крім того не вирішений і не розроблений нормальний графік, щоб було добре пасажирам. Поки-що йде дискусія.
Фото: 326
Це дійсно так! Приємно людині коли її зустрічають рідні і друзі та ще й під "живу" музику.
Фото: 326
Людина ішла на пенсію і робила останню "дємбельську" поїздку.
Фото: 326
Борисович, будемо сподіватись на краще, но у наш час це просто утопія!
Фото: 326
Ну Борисович, щоб відновити ділянку Тернопіль-Ходорів потрібні величезні кошти, а наші "добрі" керівники докерувались до того, що в простого працівника зарплата не перевищує 5000-6000грн! Не вірте в такі казки!
Фото: 326
Цитата (ВикторБГол, 19.03.2021 19:02):
>Ходорів - Березовиця-Острів - Тернопіль хотять привести в нормальний стан в цьому році
> 
>
Борисович і де це Ви таку інформацію дістали? Тут щоб від Козови до Ходорова повністю ділянку не закрили при відсутності приміського руху (а його до речі мають намір у нас закрити повністю), не говорячи про відновлення колійного господарства!
Фото: 326
Станція Тернопіль також є пасажирська і вантажна, хоч по ТРА є одним цілим.
Фото: 326
Ну такі розмови ходять по депо. Начальство такі слухи не підтверджує но і не спростовує.
Фото: 326
Цитата (Рудий Кіт, 09.09.2020 07:05):
>ну так, кабіну у зад приварили...
Щось на те подібне!))) Маю фото в середині "апарату",
но на сайт скидати не буду.
Фото: 326
Дякую за інформацію, просто раніше не звертав увагу.
Фото: 326
Цитата (Рудий Кіт, 08.09.2020 20:47):
>два кузова с прогнувшейся посредине рамой...
Посередині дизельне приміщення
Фото: 326
А що в Полтаві дизель-позїди їздять по "системі багатьох одиниць",бо постійно відкриті лючки на жокси?
Фото: 326
Цитата (DMM, 23.08.2020 13:46):
>Друга секція теж у вас?
Ні. Вона в Тернополі.
Фото: 326
Борисович, зараз на цій дільниці є нормальний вантажний рух. Іноді за день може їхати 2-3 пари вантажних поїздів.
Фото: 326
В якому році не пам'ятаю, но тоді вигоріла кабіна. Проводили після цього дефектоскопію рами і забракували.
Фото: 326
Це дизель-поїзд приписки РПЧ-3 Здолбунів, но після пожежі він так і залишився в Тернополі.
Фото: 326
О, пропажа появилась!!!
Фото: 326
Це напевно нові локомотиви УЗ!))))
Фото: 326
Цитата (bodya3504, 09.06.2020 18:21):
>Лол. Человек выкладывал интересные кадры, но не может принять критику в свою сторону, и в этом виновата администрация? Не смешите, прошу Вас. Если Автор так хочет - это его право. Его снимки интересны, и это отображалось на оценках и местах в конкурсе.
> По поводу фразы товарища instructor - какие конкретно предложения Вы лично давали команде сайта, и на них не было реакции? Если таковых нет - вы выставляете себя пустословным.
> И еще, в качестве рекомендации Вам же скажу - прежде чем кричать что вокруг "бардак", стоило бы начать с себя и подумать: А что же я сделал для того чтобы все было хорошо? Если ответить затрудняетесь - ответ несколькими строчками выше. У меня всё.
Я сказав свою думку (і не тільки)просто багато хто не хоче мати конфлікти, а на рахунок фото (один і той самий локомотив, перегін, ракурс) то є накладно. Бувайте здорові!
Фото: 326
А ви що є адміністратор? На решту запитань запитайте у деяких модераторів. Я не зобов'язаний відповідати.
Фото: 326
"Бла-бла-бла" я не кажу, просто якщо розумієте підтекст, то я радий!!! Адміністрації писати - то що "горохом у стіну стріляти", там ніхто нормально твоєї думки не вислухає і ніхто нічого не зробить. Обідно, коли дійсних авторів нормальних фото вважають неактуальними! Но то моя (і не тільки)думка. Ще раз вибачаюсь за різкість в розмові, но це "наболіло" уже давно.
 
Фото: 326
Автора я підтримую на всі 1000%,бо і мені деякі фото не подобаються однак я і багато моїх знайомих це пропускають. Вибачте що так різко висловлююсь, но бачу що тут починається "БАРДАК"!!!!
Фото: 326
Ну так тут багато "спеців", но щось видно що на даний час лиш одиниці викидають свої фото! Питання не в обіду: а де поділись інші автори? Я розумію що зараз почнеться дискусія "а ми що, погані або що тут за неправильні дискусії і висловлювання"? Якщо сайт для викладки залізничних фото, то давайте - викладайте, но не включайте (маю декотрих "розумних авторів") свої недолугі питання і дискусії!!! Я розумію, що за такий пост мене можуть забанити, но давайте не рівняти дещо з чимто!!!! На відповіді я не відповідатиму!
Фото: 326
Цитата (Bohdan_Ned, 25.01.2020 18:00):
>В чому неадекватність фотографа в даній ситуації, щоб так реагувати? Прям цікаво!
> Самому неодноразово зустрічались такі індивиди. Такі "знаки" говорять про елементарну вихованість і професійність, точніше про їх відсутність.
Я не захищаю нікого, но таке запитання до усіх: постороннім особам можна знаходитись за залізничній колії? Скільки випадків наїзду на людей трапляється, хоча усі дуже мудрі і вважають "я розумний і мене це мине!" Не провокуйте працівників залізниці і вони не будуть зганяти злість на Вас!
Фото: 326
«Детский сад» относился больше к методу как это фото было «пропихнуто» на сайт:
Цитата (DMM, 23.12.2019 13:08):
>фото в Черзі стояло неавторським з 17 числа потім я зняв з неавторського його так як чекати поки його перев"яжуть до автора 443 на сайті непобачив сенсу! [/quote
> "Детский сад" відноситься до самих модераторів які не мають можливості (або не хочуть) нормально переглядати закинуті фото. Давайте будемо дорослими і не афішуватимемо погрішностей інших! До головного модератора прохання прочитати Закон 5670-Д! Без обіди, но закони потрібно його виконувати!
Фото: 326
Цитата (chaker, 23.12.2019 20:48):
>Если автор есть на сайте — пусть сам и грузит свои фото. Детский сад...
Ну а якщо фото завантажують з мого дозволу, то тепер кожному пояснювати чому я сам цього не роблю? Дійсно дитячий садок в деяких коментарях!!!!!!!!!!!!
Фото: 326
Шкода, що львівські бригади катаються на найкращих машинах які є на Львівській залізниці, а Ви, хлопці возіться на конях! Запитання:чому така несправедливість до інших???
Фото: 326
А чому не працює? Декілька днів тому була в робочому стані в Тернополі.
Фото: 326
Цитата (Рудий Кіт, 11.11.2019 17:04):
>2421Б
Ні. Скоріш за все 3208 або 3209
Фото: 326
Цитата (Rils, 11.11.2019 11:45):
>Цитата (Александр М., 11.11.2019 00:15):
>>Скорее 2ТЭ10х0,5 + 2М62х0,5 и не в литрах. А вот "Локбригада х2", тут уже не сэкономили Well
>> И всё же интересно, как тут с грузовым движением? Или данное явление скорее исключение?
>Виходячи з практики, такі поїзди не часто їздять, в основному чмухи і приміський. Це другий раз я бачу поїзд на 30+ вагонів
Андрій, такі поїзди в цьому напрямку уже не є рідкістю, просто вони в більшій мірі їздять вночі.  
Фото: 326
Фото супер!!! Дві кнопки!!! Бажаю перемоги!!!!!
Фото: 326
О,уже "прихватизували" Тернопільську Чмуху; і це коли в Тернполі є нехватка  маневрових локомотивів!(((((())))))
Фото: 326
Цитата (vl11m, 09.07.2019 21:12):
>Спробує і подолає, бо машина нова і свою роботу зробить, нвіть трохи більше, не розумію для чого це писати... Коли прийшли у Львів черовні Мки з дизелем GE, то намотували в рази більше ніж звичайні Мки, на ТО заїзджали хіба шоб солярою заправитись. Але за кілька років такої експлуатації вбили ходову зовсім (мені здається тому вона зара і з приміськими їздить). А друга стала по якихось запчастинах, вже не памятаю (і досі стоїть?).
> Цікаво, як в них зараз справи.
> Проблема в УЗ - відстуність ремонту як такого, більшість спеціалістів вже давно не працюють тут.
> Та сама доля чекає і на цього трудягу за кілька років. Хіба щось зміниться.
Ось спочатку спробує, а потім будемо говорити! Нехай поїздить на крутих підйомах Чортківщини.
Фото: 326
На Тернопільщину його нехай дадуть. Нехай спробує наші підйоми з повною вагою, а потім і будемо бачити який він в роботі.
Фото: 326
Давайте його на Тернопільщину! Нехай спробує подолати підйоми біля Чорткова і Заліщик, а тоді і поговоримо про його роботу!
Фото: 326
Цитата (vl11m, 02.07.2019 12:29):
>Ну на Скалат роки 2 тому рух був  інтенсивний, і навіть 2те116 туди гоцав певний час.
116 на Скалат не їздили, лише 10-ки.
Фото: 326
Цитата (mikolalex, 02.07.2019 08:23):
>Це бімба) Тепер чекаємо десятку на Бучач чи Іване)))
Туди нажаль такі "велетні" не попадуть, бо на Бучач (наскільки мені відомо)немає габариту по висті локомотива, а на Іване - снан коліїї просто жахливий і до того внтажопотоку немає.
Фото: 326
Цитата (Pasha-D1, 28.06.2019 19:36):
>Цитата (instructor, 28.06.2019 09:38):
>>В Тернополі проводили покраску однієї голови і вагона.
>>
> 
> Є фото робочого процесу?
Є, однак фото не першої якості, бо ТКРМЗ фотографування заборонено (як казали мені нчальники)
Фото: 326
В Тернополі проводили покраску однієї голови і вагона.
Фото: 326
А ізолятори навіщо зняли? Нам у Тернополі це робити заборонили.
Фото: 326
В Тернополі є 3211. Планують запускати її в роботу на Коломию.
Фото: 326
Цитата (Дальнобойщик, 20.04.2019 20:56):
>Цитата (Дизельний Полтавчанин, 20.04.2019 19:14):
>>знімайте на зумі, щоб небуло скривлень...
> 
> 1. Купить камеру;
> 2. Купить ширик.
> 
> Зы: снято на телефон.
А якщо немає під рукою фотоапарата (чи не усі можуть придбати нормальний фотоапарат), то зовсім не фоткати?
Фото: 326
А коростенський дизель-поїзд де пропав?
Фото: 326
Ні, це приглали до Тернополя на ТКРМЗ для ремонту, но плани змінились і їх відправили назад.
620М-005, 008, 011 і 012
Фото: 326
Цитата (SvIva, 11.03.2018 13:13):
>Чего же можливо, уже таскают. Несколько недель назад я его под Ворохтой фотографировал и он был под 2ТЭ10М-2827
> Ну и на фото этот поезд. Или у них где-то смена локомотива есть по дороге?
>
В Тернополі є тільки два таких апарата 2375 і 2821. Лише на днях проводили експеримент чи проїде локомотив з Тернополя до Заліщик, щоб запустити з пасажирським поїздом.
Фото: 326
Можливо скоро з Тернополя так будуть тягати 357/358 поїзд.
Фото: 326
Борисович, та то чистий дебілізм, коли між сусідніми областями немами прямого сполучення! Тернопіль відрізаний відрізаний від Волинської, Рівненської; та частково від Чернівецької і Івано-Франківської областей!!!!!!
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила