Украина ВЛ82М-046
Україна, Київська областьперегін пост 19 км - імені Георгія Кірпи
Украина, Киевская областьперегон пост 19 км - имени Георгия Кирпы
Автор: Romario                   Дата: 03 ноября 2019 г.

Информация о фото

Опубликовано: 03.11.2019 17:11
Просмотров: 674

Постоянная ссылка

ВЛ82М-046

Дорога приписки:Южная железная дорога Украина
Депо приписки:ТЧ-15 Купянск-Сортировочный
Сетевой №:12282323/12282331
Тип:Магистральные электровозы
Категория:Двухсистемные электровозы
Модель:ВЛ82, ВЛ82М
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод СССР
Состояние:действующий
Построен:04.1974
С завода поступил в депо Купянск-Сортировочный (Южной ж. д.)
 
КР-1 Ростовский ЭРЗ 04.1984 г.;
КР-2 Ростовский ЭРЗ 03.12.1990 г.;
КР-2 Запорожский ЭРЗ 11.04.2009 г. (оборудован ЭПТ и электроотоплением пасс. вагонов)
01.2019 работал в депо Кривой Рог (Приднепровской ж.д.)
С 01.2019 по 04.2019 работал в депо Нижнеднепровск-Узел (Приднепровской ж.д.)

Метаданные EXIF

Производитель камеры:NIKON CORPORATION
Модель камеры:NIKON D5100
Программное обеспечение:Adobe Photoshop Lightroom 5.7.1 (Windows)
Дата и время съёмки:03.11.2019 13:29:08
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:5.6
Чувствительность ISO:800
Коррекция экспозиции:+1 EV
Фокусное расстояние:130 мм
Эквивалентное фокусное расстояние:195 мм
Подробнее

Комментарии (24)

Фото: 2305 · Фотомодератор / Общий редактор
Цікаве явище.
Фото: 66
Вже звичне,в Гребінці кожного дня стоять ці красені(по 3-4 штуки).На Дарниці бувають рідше
Фото: 2305 · Фотомодератор / Общий редактор
Гребінка ближній світ, то південна дорога. На півночі бачити вже цікавіше, з чим це пов"язано?
Фото: 449 · Автор фото
Для справки, в районе 14:00 локомотив уже отправлялся с Дарници с грузовым поездом, в обратном направлении. Кстате, время в екзиф ещё летнее.
Фото: 66
Подовження плечей обслуговування,для економії енергії
Фото: 2305 · Фотомодератор / Общий редактор
Геніально .А з якого часу стало задорого ВЛ80Т використовувати для змінного струму ріжучи своїм плечі, і відколи це можна зэкономити на ВЛ82М ? які не так ефективні під змінним струмом та підвищеній вазі, дорожчі в експлуатації, подовжуючи плечі туди де їх використання сумнівно.
Фото: 66
Це зроблено щоби швидше доставлялися грузи,не затрачаючи час на зміну локомотива і бригад
Я так поняв, все шо йде з Харькова на Київський ход, по Полтавах на ходу.
Фото: 66
Так,їдуть як і пасажирські,не заходячи на Південну
Фото: 2305 · Фотомодератор / Общий редактор
Влітку бачив вісімдесятдругі на київському ходу з вантажними, але не думав що так "глибоко".
PS По фотці, впринципі, було зрозуміло, намагаються щось, виходе економити.
Фото: 66
Фотка классна
Цитата (VlaDDzeN, 03.11.2019 18:59):
>Подовження плечей обслуговування,для економії енергії
Якої саме енергії?
Конкретезуйте.
Цитата (VlaDDzeN, 03.11.2019 19:42):
>Це зроблено щоби швидше доставлялися грузи,не затрачаючи час на зміну локомотива і бригад
А як же економія енергії?
Фото: 66
Я про неї написав в попередньому коментарі
про економію електроенергії шляхом пуску 82-х на ділянку 80-х це дурня...економія на бригадах так...
Фото: 66
Ну,або так
Тобто з'явилося плече Основа - Гребінка?
І лок.бригада вкладається в 12 годин? Я сумніваюся в цьому, або ж якщо і вкладається, то далеко не завжди, якщо лише немає чітких графікових ниток.  
Фото: 66
Скоріш за все не вкладається.
хоча зміна бригади по Полтаві теж в логіку не вкладається...
А цей же час полтавський ВЛ80Т їхав до Огульців:
 
Фото: 66
А навіщо "мінусувати" мої коментарі???
Поїзди під Полтавськими чи іншими 80-ками тепер можуть їхати з транзитними поїздами з Кременчука аж до Огульців, от так-то.
Цитата (Sergio, 03.11.2019 20:49):
>Тобто з'явилося плече Основа - Гребінка?
Еще в начале этого года так ездили. При нормальном пропуске должны вкладываться: Основа - Полтава - 3 часа, Полтава - Ромодан - 3 часа, Ромодан - Гребенка - 1,5 часа. Другой вопрос имеют ли моральное право оптимизаторы удлинять плечи бригадам на отживших свой век локомотивах без минимальных удобств (туалета и кондиционера).
Зеленые хопры уже зарытые на Дарнице стоят)
Там Купянские бригады с Гребенки на Киев едут
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.

Рекомендуем просмотреть

Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила