Одесская железная дорогаРазные фотографии
Україна, Черкаська областьпід'їзні колії станції Золотоноша-І
Украина, Черкасская областьподъездные пути станции Золотоноша-І
Колишній перегін Золотоноша-ІІ - Піщане-Черкаське лінії Золотоноша - Ліпляве - Канів.
Автор: Володимир Криницький                   Дата: 19 апреля 2009 г.

Информация о фото

Опубликовано: 26.05.2020 10:28
Просмотров: 202
Лицензия: Общественное достояние

Постоянная ссылка

Метаданные EXIF

Производитель камеры:Canon
Модель камеры:Canon EOS 1000D
Программное обеспечение:Photos 3.0
Дата и время съёмки:19.04.2009 14:19:49
Выдержка:1/50 с
Диафрагменное число:22
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:55 мм
Подробнее

Комментарии (6)

15 км/г. По виду колії можна визначити умовно допустиму швидкість
Невисока - це точно. Цей потяг https://trainphoto.org.ua/view/107978/ спокійно можна було обігнати на сучасному велосипеді. Після зйомки техніки в майстернях техшколи https://trainphoto.org.ua/view/54108/, на іншому виході з колишньої станції вдалося наздогнати ЧМЭ3Т-6362: https://trainphoto.org.ua/view/54106/ (+ наявність ультразума, що теж стало приводом "поганятися").
 
Дуже цікавить стан лініїї зараз. Знаю, що колії від Ліплявого до Канева - стара та нова - станом на 2018 рік були повністю розібрані...
Щодо невисокої швидкості, то я в черговий раз нагадаю, що Кам'янець-Подільський - Ларга 2000 -2001 була 15 км/г. Гальманеш приміським на ухилі, а половина пасажирів  уже повискакували. Для прикладу тут https://trainphoto.org.ua/view/20778/
Так, до Канева рейки знято.
а що за світлофор вдалині, схожий на прожекторний однолінзовий...
Так, там залишки круглого однолінзового світлофора. І я не впевнений, що вони зараз там є. Цього https://trainphoto.org.ua/view/112685/ немає - лише стовп. Цікаво, що світлофори на станції Золотоноша-ІІ - 2 високих, 2 низьких, вхідні - були демонтовані повністю, лише кабелі торчали із землі. А залишки світлофорів на перегонах позалишалися.
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.

Рекомендуем просмотреть

Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила