Украина ВЛ80Т-1278
Україна, Кіровоградська областьперегін роз'їзд 5 км - обгінний пункт 309 км
Украина, Кировоградская областьперегон разъезд 5 км - обгонный пункт 309 км
Автор: Андрей Харьковой                   Дата: 20 мая 2016 г.

ВЛ80Т-1278

Дорога приписки:Одесская железная дорога Украина
Депо приписки:ТЧ-7 Знаменка
Сетевой №:12694444 / 12694451
Тип:Магистральные электровозы
Категория:Электровозы переменного тока
Модель:ВЛ80Т
Завод:Новочеркасский электровозостроительный завод СССР
Состояние:действующий
Построен:02.1977

Метаданные EXIF

Производитель камеры:NIKON CORPORATION
Модель камеры:NIKON D5100
Программное обеспечение:Ver.1.01
Дата и время съёмки:20.05.2016 12:44:59
Выдержка:1/1000 с
Диафрагменное число:8
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:75 мм
Эквивалентное фокусное расстояние:112 мм
Подробнее

Комментарии (7)

Перегін 5 км - 309 км.
Коля, ти здогадався що за перегін? Бо я так і не догнав) прохання виправити)
Цитата (mikolalex, 15.06.2016 08:57):
>Перегін 5 км - 309 км
Вона ж і обвідна. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку. В 2000-му коли я супроводжував ЧМЕ3 на ДТРЗ, то швидкість від 5 км була 15 км\г, ледве вставку проповзли. Зараз все під бетоном.
Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
Какой смысл кататься кругами?
Цитата (geo14Tr89, 15.06.2016 11:15):
>Коля, ти здогадався що за перегін? Бо я так і не догнав) прохання виправити)
 
На Вікімапії пости відмічені.
 
Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
 
Цікаво, не знав. Ми тут були всього години 3, за цей час пройшло 3 потяги на схід, і жодного назад. Тобто, я так розумію, тут виходить практично односторонній рух?
Цитата (Angel, 15.06.2016 12:13):
>Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
> Какой смысл кататься кругами?
 
Цей обхід, як і більшість інших обходів вузлів, побудували, щоб розвантажити вузол. Крім того, у Знам"янці одна сортувальна гірка, напрямком з сходу на захід. Тобто, щоб вивезти сформований на гірці потяг на схід, потрібно робити маневри: витягнути його з сортувального парку на парк відправки, а там у хвіст вчепити локомотив і їхати назад. Якщо користуватись обходом, то можна одразу на сортувальному парку чіпляти локомотив і їхати на схід без перечепки. Плюс, завдяки шляхопроводам, не треба перетинати зустрічний рух.
З такою ж метою на деяких інших крупних сортувальних станціях є "розворотні кільця". Наприклад, Ясинувата: http://old.wikimapia.org/#lat=48.1125531&lon=37.8126268&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.0998725&lon=37.8971486&z=15&l=0&m=b
Красний Лиман: http://old.wikimapia.org/#lat=48.9925803&lon=37.7734665&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.9526663&lon=37.8398941&z=15&l=0&m=b
По Жмеринці все приймається в Могилівський парк, а відправляється із Подільського на всі напрямки: Козятин, Котовськ, Гречани, Могилів-Подільський. Для двох останніх напрямків передбачена петля, що з'єднується із 4-ю транзитною і далі Північним парком на Гречани чи Могилів-Подільський. Останнім часом бачив встановлення вихідних світлофорів в Могилівському парку, що дозволяє відправляти на захід поїзди, що не потребують обробки по Жмеринці.
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила