Рейтинг: +31 / +10
Оценка
[+] | Lenrus |
[+] | Юрко |
[+] | KabanSL |
[+] | akirich |
[+] | Прикарпатский партизан |
[+] | AgentF |
[+] | SV85 |
[+] | ВикторБГол |
[+] | railman |
[+] | RommaS |
[+] | bogdankrivoyrog |
[+] | ML506 |
[+] | Mangyst12 |
[+] | Granit |
[+] | TFC0234 |
[+] | AnVG |
[+] | NV97 |
[+] | igorь |
[+] | VladyslavBachyk |
[+] | TimoN |
[+] | Локхід |
[+] | Bohdan_Ned |
[+] | O.I.M |
[+] | Romario |
[+] | Міша |
[+] | Артурыч |
[+] | Mr. Ndong |
[+] | Дима Довгаль |
[+] | Знаменский Железнодорожник |
[+] | Ярик Ковель |
[+] | Horizonlight |
[+] | Юрко |
[+] | ВикторБГол |
[+] | Mangyst12 |
[+] | Granit |
[+] | Локхід |
[+] | TimoN |
[+] | Прикарпатский партизан |
[+] | Lenrus |
[+] | DMM |
[+] | akirich |
Постоянная ссылка
ВЛ80Т-1278
Дорога приписки: | Одесская железная дорога ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 Знаменка |
Сетевой №: | 12694444 / 12694451 |
Тип: | Магистральные электровозы |
Категория: | Электровозы переменного тока |
Модель: | ВЛ80Т |
Завод: | Новочеркасский электровозостроительный завод ![]() |
Состояние: | действующий |
Построен: | 02.1977 |
Метаданные EXIF
Производитель камеры: | NIKON CORPORATION |
Модель камеры: | NIKON D5100 |
Программное обеспечение: | Ver.1.01 |
Дата и время съёмки: | 20.05.2016 12:44:59 |
Выдержка: | 1/1000 с |
Диафрагменное число: | 8 |
Чувствительность ISO: | 200 |
Фокусное расстояние: | 75 мм |
Эквивалентное фокусное расстояние: | 112 мм |
Подробнее |
Комментарии (7)
15.06.2016 08:57
Фото: 532
Перегін 5 км - 309 км.
2
15.06.2016 11:15
Фото: 98 · Автор фото
Коля, ти здогадався що за перегін? Бо я так і не догнав) прохання виправити)
1
15.06.2016 11:54
Фото: 530
Цитата (mikolalex, 15.06.2016 08:57):
>Перегін 5 км - 309 км
Вона ж і обвідна. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку. В 2000-му коли я супроводжував ЧМЕ3 на ДТРЗ, то швидкість від 5 км була 15 км\г, ледве вставку проповзли. Зараз все під бетоном.
>Перегін 5 км - 309 км
Вона ж і обвідна. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку. В 2000-му коли я супроводжував ЧМЕ3 на ДТРЗ, то швидкість від 5 км була 15 км\г, ледве вставку проповзли. Зараз все під бетоном.
0
15.06.2016 12:13
Фото: 37
Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
Какой смысл кататься кругами?
>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
Какой смысл кататься кругами?
0
15.06.2016 12:17
Фото: 532
Цитата (geo14Tr89, 15.06.2016 11:15):
>Коля, ти здогадався що за перегін? Бо я так і не догнав) прохання виправити)
На Вікімапії пости відмічені.
Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
Цікаво, не знав. Ми тут були всього години 3, за цей час пройшло 3 потяги на схід, і жодного назад. Тобто, я так розумію, тут виходить практично односторонній рух?
>Коля, ти здогадався що за перегін? Бо я так і не догнав) прохання виправити)
На Вікімапії пости відмічені.
Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>. Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
Цікаво, не знав. Ми тут були всього години 3, за цей час пройшло 3 потяги на схід, і жодного назад. Тобто, я так розумію, тут виходить практично односторонній рух?
3
15.06.2016 12:26
Фото: 532
Цитата (Angel, 15.06.2016 12:13):
>Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
> Какой смысл кататься кругами?
Цей обхід, як і більшість інших обходів вузлів, побудували, щоб розвантажити вузол. Крім того, у Знам"янці одна сортувальна гірка, напрямком з сходу на захід. Тобто, щоб вивезти сформований на гірці потяг на схід, потрібно робити маневри: витягнути його з сортувального парку на парк відправки, а там у хвіст вчепити локомотив і їхати назад. Якщо користуватись обходом, то можна одразу на сортувальному парку чіпляти локомотив і їхати на схід без перечепки. Плюс, завдяки шляхопроводам, не треба перетинати зустрічний рух.
З такою ж метою на деяких інших крупних сортувальних станціях є "розворотні кільця". Наприклад, Ясинувата: http://old.wikimapia.org/#lat=48.1125531&lon=37.8126268&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.0998725&lon=37.8971486&z=15&l=0&m=b
Красний Лиман: http://old.wikimapia.org/#lat=48.9925803&lon=37.7734665&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.9526663&lon=37.8398941&z=15&l=0&m=b
>Цитата (ВикторБГол, 15.06.2016 11:54):
>>Все вантажне із Знам'янки відправляється на захід, в тому числі і східного напрямку.
> Какой смысл кататься кругами?
Цей обхід, як і більшість інших обходів вузлів, побудували, щоб розвантажити вузол. Крім того, у Знам"янці одна сортувальна гірка, напрямком з сходу на захід. Тобто, щоб вивезти сформований на гірці потяг на схід, потрібно робити маневри: витягнути його з сортувального парку на парк відправки, а там у хвіст вчепити локомотив і їхати назад. Якщо користуватись обходом, то можна одразу на сортувальному парку чіпляти локомотив і їхати на схід без перечепки. Плюс, завдяки шляхопроводам, не треба перетинати зустрічний рух.
З такою ж метою на деяких інших крупних сортувальних станціях є "розворотні кільця". Наприклад, Ясинувата: http://old.wikimapia.org/#lat=48.1125531&lon=37.8126268&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.0998725&lon=37.8971486&z=15&l=0&m=b
Красний Лиман: http://old.wikimapia.org/#lat=48.9925803&lon=37.7734665&z=16&l=0&m=b
http://old.wikimapia.org/#lat=48.9526663&lon=37.8398941&z=15&l=0&m=b
2
15.06.2016 14:22
Фото: 530
По Жмеринці все приймається в Могилівський парк, а відправляється із Подільського на всі напрямки: Козятин, Котовськ, Гречани, Могилів-Подільський. Для двох останніх напрямків передбачена петля, що з'єднується із 4-ю транзитною і далі Північним парком на Гречани чи Могилів-Подільський. Останнім часом бачив встановлення вихідних світлофорів в Могилівському парку, що дозволяє відправляти на захід поїзди, що не потребують обробки по Жмеринці.
0
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.