Русский Українська English Polski
Львовская железная дорогаПерегоны
Україна, Тернопільська областьперегін Максимівка-Тернопільська - Підволочиськ
Украина, Тернопольская областьперегон Максимовка-Тернопольская - Подволочиск
Автор: mikolalex                   Дата: 07 июня 2014 г.

Метаданные EXIF

Производитель камеры:NIKON CORPORATION
Модель камеры:NIKON D600
Программное обеспечение:Adobe Photoshop CS6 (Windows)
Дата и время съёмки:07.06.2014 20:27:01
Выдержка:1/400 с
Диафрагменное число:8
Чувствительность ISO:400
Коррекция експозиции:–8/6 EV
Фокусное расстояние:300 мм
Эквивалентное фокусное расстояние:300 мм
Подробнее

Комментарии (25)

Фото: 461 · Автор фото
"П'яна" залізниця. Припускаю, що при прокладці другої колії, її траса проводилась більш прямим шляхом, через що на відрізку Підволочиськ - Красне виникло кілька місць, де колії йдуть не паралельно, на суттєвій відстані одна від одної. Вид на це місце з протилежного ракурса: http://trainphoto.org.ua/view/56697/ потяг знаходиться на тому ж місці.
Дмитро, по своєму вирішив показати одне із чисельних розходжень колій на дільниці.
Фото: 1888 · Фотомодератор / Модератор комментариев
Вот значит какой вид открывается с другой стороныWell
Цитата (mikolalex, 23.09.2016 08:16):
>"П'яна" залізниця. Припускаю, що при прокладці другої колії, її траса проводилась більш прямим шляхом, через що на відрізку Підволочиськ - Красне виникло кілька місць, де колії йдуть не паралельно, на суттєвій відстані одна від одної. Вид на це місце з протилежного ракурса: http://trainphoto.org.ua/view/56697/ потяг знаходиться на тому ж місці.
 
А мені здається, що ці віражі вже на тій колії, яку будували пізніше. Майже на всіх мостах, навіть маленьких, парна колія йде прямо, а непарна петляє в бік. Перед Бірками Великими там колї на велику відстань розходяться. Взагалі, ділянка Підволочиськ - Красне досить неординарна. Якщо їхати з Хмельницького, там до Волочиська по суті більш-менш пряма ділянка, але вартує тільки переїхати межу ЛЗ та ПЗЗ, і починається куча кривих малого радіусу, відповідно нижчі швидкості, і тд. І так аж до Золочева.
Фото: 461 · Автор фото
Цитата (Oleh Hudzeliak, 23.09.2016 10:50):
>Майже на всіх мостах, навіть маленьких, парна колія йде прямо, а непарна петляє в бік
 
Ок, так а як визначити, яка із них старіша? По мостам, до речі, якраз можна було б зорієнтуватись.
 

Цитата (Oleh Hudzeliak, 23.09.2016 10:50):
>до Волочиська по суті більш-менш пряма ділянка, але вартує тільки переїхати межу ЛЗ та ПЗЗ, і починається
 
Дається взнаки різниця між стандартами будівництва залізниць в Австро-Угорщині і Російській імперії. Австрійці з самого початку розвитку залізниць зіткнулися з горами, що унормувало криві малого радіуса, великі ухили і т.п. В Росії ж навпаки, перші залізниці були суто рівнинними. Відповідно, навіть при будівництві у горбистій і гірській місцевості доводилось максимально уникати різких кривих і крутих ухилів, т.як рухомий склад був до них не пристосований.
Цитата (mikolalex, 23.09.2016 11:00):
>Ок, так а як визначити, яка із них старіша? По мостам, до речі, якраз можна було б зорієнтуватись.
 
Ну дивись, на лінії Львів - Мукачево першою була непарна колія. Потім добудували вже парну. Є декілька мостів, на яких чітко непарна йде прямо, а парна петляє в бік. Якщо цю аналогію перевести сюди, вийде що першою була парна, тобто та, що йде на Київ. Але це все трохи відносно, бо при будівництві другої колії проводили і реконструкцію станцій, і тд., там могли міняти колії місцями.
Фото: 461 · Автор фото
В Карпатах могли робити петлі спеціально, щоб не такий крутий підйом був. А тут навіщо? Тут особливого перепаду висоти нема. Робити такі кривульки можна хіба тільки для економії на земляних роботах(менше насипати). Тому я і думаю, що спрямлений варіант з"явився пізніше, уже в радянські часи, а оці криві - то ще австрійський спадок.
Цитата (Oleh Hudzeliak, 23.09.2016 10:50):
> починається куча кривих малого радіусу, відповідно нижчі швидкості
Так, і приходиться на ходу це все виконувати. По перегону може бути сотня, а в кривих і 80. Добре, як я їхав резервом в 2000-му, виписка перед тобою та вдень
Просто шикарнейшая, пейзажная картинка. Поставить на рабочий стол и любоваться серыми ноябрьскими вечерами поглаживая кота и потягивая виски)
Зигзаги на равнинных ж/д связаны скорее всего с тем, что при проектировании и последующем строительстве не удалось договориться о продаже земли, у которой был конкретный хозяин. Второй путь прокладывался уже в советское время, когда все у всех было общим. Во всяком случае забрать у колхоза кусок земли для нужд ж/д не являлось проблемой.
Ненавиджу місця на двоколійках, як тут перед платформою, коли колії на одну колію посуваються вбік. По таких місцях можна судити, в даному випадку, до прямої колії добавили каракулю справа на передньому плані, а від платформи і далі другу колію добудували вже зліва, і тому вийшов такий згин двох колій перед платформою. Ось схоже місце більш наглядно https://youtu.be/zyLGU3PXHco?t=1
 
P.S. Я теж за те, що віражі з'явились пізніше. Віражі в більшості там, де мости. Очевидно з одноколійного моста зробити двоколійний, щоб обидві колії були разом важче, ніж зсунути другу колію вбік і побудувати ще один одноколійний міст. І не треба закривати вже існуючу колію для "вікна".
Фото: 461 · Автор фото
Я не думаю, що це через платформу. На відео перегін Пенизевичі-Малин, біля з.п. Щебзавод. Там такий каракуль робили через міст, т.як річка досить широка, міст значний, і побудувати ще один на відстані менше метра від іншого, мабуть, було неможливо.
Версія про власників землі цікава, цілком ймовірно що так і було. В такому випадку, старіша є колія з кривою.
Та я й не кажу, що другу колію зробили з іншого боку через платформу. Кажу, там де платформа, другу колію вже з іншого боку побудували відносно основної, ну це ж очевидно. Так само, як Пенизевичі-Малин, біля з.п. Щебзавод. Інколи такі згини вбік є перед станціями, наприклад перед станцією Клевань зі стор. Рівного на лінії Рівне - Ківерці.
Версія про землю якась нереальна. Як це не вдалось домовитись, то через це взагалі вся лінія могла б в тупик впертись. І власники володіли не городами, а гектарами землі, сумніваюсь, що згин кілька метрів вбік вирішував проблему минути чиюсь територію. Лінія Красне - Тернопіль йде зовсім не по рівнині, через те й петляє, чого не скажеш про лінію Львів - Броди наприклад, яка теж будувалась на території Австро-Угорщини.
Фото: 461 · Автор фото
Ага, так, зрозумів, про що ви. Під Оріховим є таке місце біля колишньої двоколійної вставки. Саму вставку демонтували, і залишили "бокову" колію. Тобто, проста одноколійка раптом робить згин вбік на ширину одного габариту.
Отож, хлопці, правильно ви все пишете та наводити відео та фото матеріали. Романтично, що колія проходить по такій місцевості, але час диктує своє, а саме швидкісний рух. І такі криві треба спряямляти. Пов'язуюче написане із фото Дмитра, зазначу, що до ЄВРО-2012 саме сюди Хюндаї мали їздити на Львів. І вже мали викопувати опори КМережі, щоб проводити спрямлення окремих ділянок. Та в 2010 змінювалась влада і відповідно, грошові потоки. І приорітет був наданий нині діючі швидкісній дільниці на Львів через зменшення витрат на модернізацію. А так мотив був непоганийдля пасажиропотоку: три обласні центри Вінниця, Хмельницький, Тернопіль.
Разнос путей на двухпутных участках выполнялся с целью обеспечения сохранности одного из мостов при возможных повреждениях другого (бомбардировка, подрыв, сходы с разрушением пролетных конструкций). Но моста здесь нет, поэтому в этом случае даже интересно...
Фото: 383 · Общий редактор
Мільйон версій вже висунуто, але я додам ще одну. Австо-Угорщина будувала колію значно швидшими темпами і з меншими затратами ніж союз, швидкості в ті часи були мінімальними, криві великої ролі не грали. Відповідно, щоб не витрачати лишній час і сили на земляні роботи, вони петляли щоб триматися однієї висоти. У всіх місцях, де колії йдуть такими гаками, петлі зміщені в сторону горбів а прямі ділянки на високих насипах.
Цитата (NMarky, 23.09.2016 18:45):
>меншими затратами
Особливо різницю можна замітити на ділянках Ларга - Окниця http://trainphoto.org.ua/view/38561/ та Кам'янець-Подільський - Гречани http://trainphoto.org.ua/view/56178/. На першій названій дільниці колія майже безвеликих насипів та виємок, на дріугій тільки насипи та виємки. ОНа одному із моїх переостанніх фото із 2М62У-0187 на ЗП солідна насип. Суттєво проглядається із Гуменців, та на жваль, я туди не добрався своїм ходом по землі, хоча по рейкам...
Фотка супер!МНе одному кажется,Что ББ в пурпурный ушло?
Фото: 461 · Автор фото
Захід сонця, тому червонуваті відтінки присутні.
Фото: 124
Цитата (bogdankrivoyrog, 23.09.2016 20:53):
>Фотка супер!МНе одному кажется,Что ББ в пурпурный ушло?
 
Мне тоже показалось, что последние фото автора стали выглядеть иначе.
Фото: 383 · Общий редактор
Цитата (ВикторБГол, 23.09.2016 19:18):
>майже безвеликих насипів та виємок
 
Ну на ходу Красне - Жмеринка насипи досить великі, колію безліч разів підсипали і вона добряче виросла в висоту, але замітно що колись все було плоско, як у Вами згаданих місцях.
Цитата (NMarky, 23.09.2016 21:04):
>Красне - Жмеринка насипи
Особливо 1179 - 1180 км перегону Деражня - Комарівці, насип, яку відсипали в стороні десь в кінці 60-х через нестабільність та виємка на цьому перегоні 1179 -1177 км, де швидкість встановлена 80 км/г через затяжну криву.
Фото: 461 · Автор фото
Цитата (_AVV, 23.09.2016 20:54):
>Цитата (bogdankrivoyrog, 23.09.2016 20:53):
>>Фотка супер!МНе одному кажется,Что ББ в пурпурный ушло?
> 
> Мне тоже показалось, что последние фото автора стали выглядеть иначе.
 
Well це фото оброблене було у тому ж 2014 році, коли і зроблене.
Гарне фото і дійсно вдала обробка!
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила