Русский Українська English Polski
Румыния, Прочее/неотсортированноеСтанции
România, județul Albastația Alba Iulia
Румыния, жудец Альбастация Альба Юлия
На станції реконструкція повним ходом
Автор: george.of.314                   Дата: 16 июля 2017 г.

Информация о фото

Опубликовано: 24.07.2017 21:20
Просмотров: 340
Лицензия: Copyright ©

Постоянная ссылка


Метаданные EXIF

Производитель камеры:NIKON CORPORATION
Модель камеры:NIKON D5100
Программное обеспечение:Adobe Photoshop CS5 Windows
Дата и время съёмки:16.07.2017 19:14:20
Выдержка:1/320 с
Диафрагменное число:8
Чувствительность ISO:200
Фокусное расстояние:52 мм
Эквивалентное фокусное расстояние:78 мм
Подробнее

Комментарии (5)

А в нас тільки розбирають та скорочують.
А що я неправду сказав https://trainphoto.org.ua/view/57362/
Трохи далі роздуми http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=340141&LNG=RU#picture . По паперах дуже добре виходить: не треба засилали та відганяти із Хмельницького локомотиви резервним пробігом. Для пасажирів: по Хмельницькому підганяють пасажирів, бо мала стоянка. Зате по Гречанам розглядають розмін локомотитивів 15 хвилин(декому, правда цікаво). Зникло пряме сполучення Кам'янець-Подільського із Одесою. Треба до прикладу, збільшувати стоянку по Гречанам 770-му та зупиняти 107 для прицелення-відчеплення безпересадкових вагонів. Або збільшувати стоянки по ст. Хмельницький вищеназваним поїздам.
В странах восточной Европы, Евросоюз дает много бабла на реконструкцию транспортной инфраструктуры.
Фото: 1853 · Автор фото · Общий редактор / Редактор мест съёмки
Грунт справа (в Закарпатті його називають шутер - крупний пісок з камінцями) настільки впресований, що не залишаються сліди, коли по ньому пройшлись (окрім частин біля стовпів)
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила