Русский Українська English Polski
Украина ДПКр2-001
Україна, Івано-Франківська областьперегін Івано-Франківськ - Ямниця
Украина, Ивано-Франковская областьперегон Ивано-Франковск - Ямница
Автор: Rils                   Дата: 07 января 2019 г.
Рейтинг: +62 / +52

Оценка

[+]Юрко
[+]KabanSL
[+]Vladq
[+]NMarky
[+]Максим Наумов
[+]SvIva
[+]Reaboi Veaceslav
[+]Sergio
[+]Oleksiy Solomkin
[+]ВикторБГол
[+]crazyrussianturist
[+]Oleg Belous
[+]Владимир Криницкий
[+]Lance Cruz
[+]bogdankrivoyrog
[+]Technic
[+]bodya3504
[+]Антон Миргород
[+]Дизельний Полтавчанин
[+]VSK-dp
[+]Vostvesh
[+]igorь
[+]artemix
[+]VladyslavBachyck
[+]urmaik
[+]KBk4
[+]Aleksandr Kolesnykov
[+]alex26
[+]molole00
[+]Angel
[+]Локхід
[+]Bohdan_UZ
[+]frankys
[+]geo14Tr89
[+]Bender
[+]Vladyslav 277
[+]O.I.M
[+]Anton7072
[+]rashpil
[+]Romario
[+]Tarik2909
[+]Boguslav
[+]TheDimi44
[+]Поезда в нашей жизни
[+]Zaleskas
[+]Andriy5294
[+]Mr. Ndong
[+]rzd_microsoft
[+]bykovskiy_
[+]Сергей Руденко
[+]intruder
[+]Железнодорожник UA
[+]Kaiser_Wilhelm_II
[+]Ярик Ковель
[+]Aleks
[+]Vladlen99
[+]Electrovoz
[+]Faynvord
[+]fubukipod
[+]EugeneIzh
[+]vik1222
[+]SqiDy

[+]Ярик Ковель
[+]Lance Cruz
[+]SvIva
[+]Anton7072
[+]urmaik
[+]VSK-dp
[+]fubukipod
[+]Tarik2909
[+]Vladyslav 277
[+]Angel
[+]artemix
[+]alex26
[+]NMarky
[+]bykovskiy_
[+]Aleksandr Kolesnykov
[+]geo14Tr89
[+]Romario
[+]rashpil
[+]intruder
[+]Reaboi Veaceslav
[+]Vladlen99
[+]KabanSL
[+]ВикторБГол
[+]VladyslavBachyck
[+]Сергей Руденко
[+]Technic
[+]molole00
[+]Sergio
[+]Andriy5294
[+]ВН Цокур
[+]rzd_microsoft
[+]Юрко
[+]bogdankrivoyrog
[+]Oleg Belous
[+]Железнодорожник UA
[+]Vladq
[+]frankys
[+]Mr. Ndong
[+]TheDimi44
[+]Aleks
[+]Zaleskas
[+]Electrovoz
[+]crazyrussianturist
[+]Дизельний Полтавчанин
[+]Boguslav
[+]KBk4
[+]Максим Наумов
[+]vik1222
[+]Kaiser_Wilhelm_II
[+]Поезда в нашей жизни
[+]Vostvesh
[+]O.I.M
[+]bubble

Информация о фото

Опубликовано: 09.01.2019 11:20
Просмотров: 437

Постоянная ссылка

ДПКр2-001

Дорога приписки:Львовская железная дорога Украина
Депо приписки:РПЧ-2 Тернополь
Категория:Дизель-поезда
Модель:ДПКр2 «Обрій»
Завод:ПАО «Крюковский вагоностроительный завод» Украина
Состояние:действующий
Построен:2014

Метаданные EXIF

Производитель камеры:Canon
Модель камеры:Canon EOS 80D
Программное обеспечение:Adobe Photoshop CC 2019 (Macintosh)
Авторские права:CREATIVE VISION IF
Дата и время съёмки:07.01.2019 08:03:53
Выдержка:1/200 с
Диафрагменное число:2.8
Чувствительность ISO:3200
Фокусное расстояние:50 мм
Подробнее

Комментарии (10)

Він був на якійсь профілактиці, сайт УЗ інформував про припинення сполучення поїздами № 701/702 Львів - Чернівці.
Фото: 1859 · Общий редактор / Редактор мест съёмки
Є у ФБ відео, що 30.12 у Львів під половинкою 2ТЕ10М прийшов
https://www.facebook.com/ol.vasilyev/videos/2032135896881056/
"Чернівецькі магістралі"
Та це взагалі фотошоп, не може на львівській рухомий склад їхати без тяги з інших залізниць. Слюсарі криворукі. Зрада кругом.
Фото: 6
Задам тут це питання. Чому саме на цьому перегоні є характерний спів рейок?) Я ніколи і ніде більше такого не чув)
Цитата (HAnS, 09.01.2019 17:47):
>спів рейок?
Може після рейкошліфувального поїзда він появився.
Цитата (HAnS, 09.01.2019 17:47):
>Задам тут це питання. Чому саме на цьому перегоні є характерний спів рейок?) Я ніколи і ніде більше такого не чув)
 
Рельсы раньше пели между Роковатой и Пятихатками, а также в районе станции Ток
Цитата (HAnS, 09.01.2019 18:47):
>спів рейок
О, цікава тема. Сам колись цікавився нею, але толкової відповіді так і не знайшов. Можу тільки сказати, що місця з співаючими рейками не змінюються, і повністю залежать від рейкових плітей. Тобто якщо рейки поміняють, то вони можуть зникнути чи появитись. Сама колія як і рейко-шпальна решітка з співаючими рейками абсолютно не відрізняється від інших ділянок, ніяких звужень, розширень, насічок, перекосів рейки, перекосів РШР там немає, яких нема в інших місцях. Ну і найцікавіше, якщо спостерігати збоку на проходящий повз поїзд, ніякого звуку не чути. Також бачив і спостерігав за роботою рейкошліфуальних поїздів, ніякого звуку після нього теж не було.
Особисто я прийшов до висновку, що звук є результатом резонансу власних звукових коливань рейок, коліс, металевих з'єднань, причому змінною величиною є саме рейки. На появу звуку впливає ціла купа факторів, навіть до місця проходження колії (виїмка, насип, ліс і т.д.), а резонатором є сам вагон. ІМХО
Фото: 3878 · Фотомодератор / Общий редактор / Модератор комментариев
Поезд "поёт" на рельсах т.к. при обточке рельсового полотна, то ли при неправильном шлифовании, то ли по какой другой причине, появляется гофровость поверхности. Вот когда поезд едет по .той гофристой поверхности создаётся характерный звук. На Донецкой дороге (на жаль везде на оккупированной территории) есть такие участки: перегон Первомайск - Марьевка, чётный путь, напротив стадиона, примерно 100 м; перегон Стаханов - Ломоватка, нечётный путь, от входного ст. Стаханов, примерно до 1 км; перегон Боржиковка (Им. Крючкова) - Дебальцево-Пасс., вдоль ПМС-9, примерно 2-3 км; перегон Дебальцево - Депрерадовка, перед путепроводом через ж/д пути от перегонов Чернухино - Дебальцево-Сорт., Чернухино - Боржиковка (Им. Крючкова), 500-700 м.
Цитата (HAnS, 09.01.2019 17:47):
>спів рейок?)
 
На видео не снимали? Хочется послушать, что это такое.
Цитата (ВН Цокур, 10.01.2019 10:22):
>гофровость поверхности
 
А вагон по гофрах не скакає? Якщо мається на увазі дрібні насічки, які навіть пальцями важко нащупати, хоч візуально видно, то вони в мене пів дистанції таких можна сказати, а рейки виють тільки в двох місцях, причому в одному з них їх якраз нема. Я теж цю версію колись розглядав.
Добавить комментарий
Вы не можете оставлять комментарии так как не вошли на сайт.
Зарегистририруйтесь или авторизируйтесь на сайте, пожалуйста, чтоб иметь возможность добавлять комментарии.
Статьи · Блоги · Обратная связь · Редколлегия · Правила